mandag 30. juni 2014

Loftstua: ommøblering

Når jeg holdt på med husvasken fikk jeg akutt behov for forandring.
Jeg prøvde meg på en ommøblering på loftstua.
Nå henger lampen i ingenmannsland 
og tv'en står skjevt i forhold til sofaen.
Det var da jeg kom på hvorfor jeg aldri ommøblerer. ;)




Enn så lenge kan det være sånn til jeg eventuelt setter alt tilbake til sin faste plass, 
eller fjerner lampa...
Så lenge vi har pendler og tv så føler jeg vi har ganske fastlåste løsninger 
og det er lite rom for ommøblering. 
Så jeg får vel forandre på andre måter tenker jeg.

Slik såg det ut før: 




Det siste bildet her er sikkert tatt for 3 år siden eller mer, men det har altså ikke vært store forandringen siden da. 

Må si jeg synes det var hakket koseligere der sofaen står nå,
men da må lampa flyttes eller tas bort.

Hva syns du?

I did some rearranging in the living room on the 2nd floor.
Now the lamp is misplaced and the TV is not right in front of the sofa.
So that's why I never rearrange things and furniture ;)

You can see how it looked before on the two last pictures.
If I take away or move the lamp, did you like before or after best?

3 kommentarer:

  1. Hmmmm, jeg syns faktisk det så mer "riktig" ut slik det var før jeg:))
    En veldig artig loftstue by the way, med herlige farger - liker det assa!! :)

    SvarSlett
  2. herlig fargerikt her i loftstua di :-) må si meg enig med "Har en drøm" her, det så litt mer riktig ut slik det var men forandring fryder :-)

    SvarSlett
  3. Liker den nye møbleringen bedre. Sofaen virker riktigere ved vinduet. Enig i det med fastlåst møblering, det er derfor vi ser etter ny lampe. Har faktisk funnet en som vi tror kan funke uten å låse møbleringen. Gleder meg til vi får den opp! For nå henger lampene i ingenmannsland....

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails