fredag 14. mars 2014

Om å flytte på ting...

Når jeg malte gulvet, flyttet jeg også litt rundt på ting.
Likevel merker jeg at her i huset får fort gjenstander en fast plass.
Jeg ser liksom ikke helt vits i å forandre noe jeg synes fungerer fint.
Likevel er det alltid kjekt med litt forandring, 
så jeg merker jeg med fordel kan bli
flinkere til å bytte plass og ommøblere litt av og til.



Ha en finfin fredag og en super helg alle sammen!

When I painted the floors white, 
I rearranged some things, and moved things around. 
Usually when I'm satisfied with the way things are I don't feel the need to rearrange.
But then again I like changes, so I guess I can always be better to move things around a little more often.


Have a nice weekend everyone!

4 kommentarer:

  1. Tar innimellom å samler all pynten på et bord for å begynne på nytt, men noe har tydeligvis sin plass... ommøblering er og kjekt selv om jeg føler mye er låst. .
    Ble skikkelig fint med hvite gulv♥
    Ha en fin helg :-)
    Charlotte

    SvarSlett
  2. har prøvd meg på noen ommøbleringer her hjemme som ikke funket i det hele tatt, så sofaen står på samme sted som alltid,akkurat på samme sted som mine besteforeldre hadde sofaen. selve pynten rundt forbi flytter jeg litt rundt forbi på, men det blir nok desverre litt for sjeldent, fin helg søte deg. klem

    SvarSlett
  3. Har det akkurat sånn jeg også! Ting for fort en fast plass, men det er også et tegn på at det/den passer fint der også :-)
    Men jeg prøver av og til slik som Charlotte sier, å samle alt og begynne på nytt liksom.
    Digger de hvite gulvene dine!! :-)
    Ha en flott lørdagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Vi har prøvd ommøblering på stua og på soverommet. Men til slutt havnet møblene tilbake der de stod opprinnelig :-) Ønsker meg veeeeeldig hvite gulv!! Ser så lekkert ut og håper du er fornøyd med dine.
    God helg!
    klem Vibeke

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails