tirsdag 29. januar 2013

Hobbykrok

Tidligere var jeg så heldig at jeg hadde eget hobbyrom.
Vel, den tiden er forbi.
Når vi flyttet Storebror i kjelleren, 
trengte vi det siste rommet til gjesterom.
Dermed ble jeg og hobbystæsjet mitt degradert til under trappa,
sammen med dopapiret.
Det blir nemlig også oppbevart der.
Greit dersom nøden skulle bli for stor...




 Og printeren har vi foreløpig ingen annen plass til enn under skrivepulten...

Det er en god stund siden jeg flyttet under trappa,
men det er en vanskelig krok å ta bilder av.
Ikke at det er så mye å ta bilde av heller...

 Det er forresten ikke helt optimalt å ha alt dette under ei trapp som ikke er tett.
Alt støvet fra to trapper detter ned her, 
og en kan tørke støv flere ganger til dagen.
Dermed må vi tette igjen trappa, men uten å miste for mye lys.
det er mørkt nok i kjelleren.
Så derfor er planen at vi bestiller pleksiglass til å tette igjen med.
Veldig smart...håper jeg!

Ha en strålende tirsdagskveld,
degradert eller ei...

16 kommentarer:

  1. Pleksiglass hørtes ut som en super ide! Sliter med akkurat samme problemet her, selv om vi ikke har plassert noe særlig med møbler under trappa, bare en kommode.

    SvarSlett
  2. Tihi:) jeg har også lagret hobbystæsjet under trappa...
    foreløpig uten pult, så jeg henter opp det jeg trenger!
    Mye bedre lys hos deg!
    lurt med pleksiglass, det var absolutt en tanke!

    SvarSlett
  3. Fin krok, men ser problemet angående støv ja...
    Jeg får sjokk hver gang jeg støvsuger under trappa!
    Plexi blir topp ;)
    Og det var kroken din ellers også ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. How nice your pics on instagram. I became a new follower on your blog.
    Sweet greet,
    martinevianen.blogspot.nl
    insta martinev67

    SvarSlett
  5. Jeg synes du er heldig som har en plass for mine ting og tang ligger i kasser og symaskinnen står bort pakket. Men så er jeg ikke den ivrigste. Mange fine farger på bildene. Å forresten en stilig ide med plexiglass:-)

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  6. ELsker hjemmet ditt! Det er så nydelig, akkurat som du!

    Fin tirsdagskveld, her er det snart Greys.
    klemklem

    SvarSlett
  7. Super idê med pleksi!!! Dette må du vise så snart det er på plass! :D

    SvarSlett
  8. Utrolig kjekt med et hobbyrom altså:))
    Det savner jeg veldig!

    Her er det jeg som sitter under trappa, haha, min lille bloggeplass er der:)

    HA en fin finf kveld ♥

    SvarSlett
  9. Det ser ut til at undertegnede også vil få hobbykroken sin under trappa, men kjekt å se at det kan bli en trivelig arbeidsplass allikevel! Og det med støv hadde jeg ikke tenkt på engang! Så plexiglass var veldig lurt!! Blir det en dyr affære tror du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei det blei ikke så ille. For 11 plater, betaler vi litt over 2000 kr.

      Slett
  10. Det er så greit med en egen plass til alle hobbysakene, og du har en flott plass der under trappa :-)
    Smart ide med plexiglass! Gleder meg til å se resultatet.
    Ha en flott onsdag!
    Klem

    SvarSlett
  11. Syntes du har fått det koselig under trappa også jeg da :) Hyggelig og ha en egen arbeidsplass.

    God kveld til deg!
    klem Nina

    SvarSlett
  12. Dette var jo ein riktig koselig krok! Men om du har hatt eit heilt rom tidligere kan eg tenke meg du merker plassforskjell;) Plexiglass høyrtes kjempelurt ut! Eg og har lenge hatt lyst å tette trappa(pga av støvet)men er redd det skal bli så veldig mørkt! Du må vise bilder så snart det blir noko av, gleder meg til å sjå=)

    Ønsker deg ein hærlig torsdag!
    Klem<3

    SvarSlett
  13. Så fin krok :) hørtes lurt ut det da :) er jo såååå gøy og tørke støv....
    Ha en fin kveld!

    Klem :)

    SvarSlett
  14. Jeg har samme problem! Og me to dyr, er det sykt mye støv og pels som daler ned fra trappen daglig. Pleksiglass var en genial idè! Det skal jeg vurdere :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails